Актуальні питання забезпечення надання адміністративних послуг обговорили в ОДА

Актуальні питання забезпечення надання адміністративних послуг обговорили в ОДА

Начальник ЦНАП м. Бурштин взяла участь в семінарі-нараді на тему «Забезпечення надання адміністративних послуг через центри надання адмінпослуг» за участю заступника голови облдержадміністрації Дмитра Романюка та директора департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури ОДА Жанни Табанець.

У заході взяли участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг, заступники з профільних питань райдержадміністрацій, міст обласного значення, ОТГ та керівники ЦНАПів.

Під час семінару проаналізували результати діяльності ЦНАПів за ІІІ квартал поточного року. У присутніх була можливість отримати вичерпні фахові відповіді на проблемні питання, що виникають при забезпеченні надання через ЦНАП адмінпослуг соціального характеру, адмінпослуг у сфері державної реєстрації громадських об’єднань, бізнесу, нерухомості та актів цивільного стану та видачі через ЦНАП документів дозвільного характеру з перевезень великогабаритних та небезпечних вантажів.

Учасники заходу мали змогу ознайомитися із кращими практиками щодо запровадження надання через ЦНАП адмінпослуг у сфері реєстрації актів цивільного стану і транспортних засобів та видачі посвідчень водія, виготовлення паспортних документів та наданні адміністративних послуг в електронній формі.

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено