Постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2018 року №1199 внесено зміни до постанови від 20.06.2018 року №512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
Коли у матері новонародженої дитини відсутні документи, що посвідчують особу, пологовий будинок залучає фахівців із соціальної роботи для надання матері соціальних послуг з метою оформлення / відновлення таких документів. При цьому допомога “пакунок малюка” надається батьку або родичам такої дитини, а у разі їх відсутності – матері новонародженої дитини на підставі акта приймання-передачі
Допомога “пакунок малюка” видається її отримувачам під час народження/виписки дитини у пологовому будинку або за місцем проживання/перебування новонародженої дитини не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня її народження.
При відсутності на день виписки новонародженої дитини у пологовому будинку допомоги “пакунок малюка” видається довідка про те, що зазначену допомогу в пологовому будинку не видано.
У разі народження дитини за межами України або вдома та відмови матері від подальшої госпіталізації допомога, “пакунок малюка” видається місцевим структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування новонародженої дитини на підставі особистої письмової заяви отримувача допомоги “пакунок малюка” та копії свідоцтва про народження дитини.