Інформація для внутрішньо переміщених осіб

Інформація для внутрішньо переміщених осіб

З 1 травня змінено умови виплат для внутрішньо переміщених осіб. Зокрема, допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які прибули з територій, де тривають активні дії або які перебувають у тимчасовій окупації чи оточенні. Також допомогу отримуватимуть внутрішньо переміщені особи, чиє житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок бойових дій і які подали заявку на відшкодування відповідних втрат. Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

Водночас, виплата державної допомоги за березень та квітень 2022 року була здійснена усім внутрішньо переміщеним особам, відомості про яких включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Щоб отримати статус внутрішньо переміщеної особи, необхідно звертатися до районного управління соціального захисту населення  або центру надання адміністративних послуг сільської (селищної) або міської рад.

Допомога надається щомісячно з місяця звернення  включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах:

  • для осіб з інвалідністю та дітей – 3000 гривень;
  • для інших осіб – 2000 гривень.

Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.

Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30 квітня 2022 року, надається починаючи з березня 2022 року.

Про допомогу від міжнародних організацій

Уряд ухвалив розроблене Міністерством соціальної політики рішення, яке забезпечує можливість поширити додаткові виплати від міжнародних організацій на мешканців територій, які тимчасово окуповані, деокуповані або знаходяться в зоні активних бойових дій.

Проєкт реалізовано Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН в Україні, відповідно до завдань меморандумів Міністерства соціальної політики України з Місією Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні та Товариством Червоного Хреста України, ЮНІСЕФ, Всесвітньої продовольчої програми ООН та Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.

Відповідно до постанови КМУ №457 від 16 квітня 2022 р. «Про підтримку окремих категорій населення, яке постраждало у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України», передбачається можливість надання підтримки у вигляді грошових виплат, шляхом надання допомоги міжнародними організаціями.

Питання та відповіді

Хто може отримати грошову допомогу?

Внутрішньо переміщені особи, які перебувають в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб; особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що знаходяться в зоні активних бойових дій України.

Які документи та дані знадобляться для заповнення заявки?

Збір даних передбачає надання вами відомостей про себе та членів сім’ї (дітей та недієздатних осіб), а саме:

  • ПІБ згідно з ідентифікаційним документом;
  • РНОКПП (ІПН)
  • Паспорт громадянина України, ID-картка, Посвідка на постійне або тимчасове проживання, Свідоцтво про народження дитини;
  • Адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання;
  • Ваш номер телефону;
  • IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).

Як здійснюється виплата допомоги?

Платформа єДопомога збирає заявки на допомогу та за запитом Міжнародних організацій передає переліки заявників на допомогу за запитуваною категорією.

Ким здійснюється виплата допомоги?

Міжнародними організаціями.

Як швидко обробляється заявка на виплату?

Після того, як Міжнародна організація приймає рішення щодо фінансування визначеної категорії заявників на допомогу, відповідальні особи передають переліки заявників на допомогу. Міжнародна організація обробляє заявки згідно власних внутрішніх положень.

Як дізнатись про нарахування виплати?

Вказавши IBAN вашого рахунку, ви можете самостійно перевірити надходження коштів на рахунок.

Карітас Івано-Франківськ розпочинає щорічну благодійну акцію “Перший портфелик”!

Цього року акція є особливою та дуже важливою! На превеликий жаль нашим маленьким українцям надзвичайно швидко довелося подорослішати, адже вони відчули реалії війни, яка триває в Україні.

Багатьом родинам довелося покинути свої домівки і шукати безпечного прихистку, деякі родини залишилися без найнеобхідніших для життя речей, деякі – опинилися в складних життєвих обставинах, зумовлених війною.

Разом ми повинні подбати про те, щоб кожна потребуюча дитина, яка цього року йде у перший клас, мала новеньке шкільне приладдя та з радістю розпочала своє навчання!

Ми з турбою хочемо підтримати родини першачків Івано-Франківського та Калуського районів Івано-Франківської області!

Укомплектовані необхідними канцтоварами портфелики можуть отримати діти місцевих жителів та ВПО, які відносяться до наступних соціально-уразливих категорій:
діти з інвалідністю,
діти учасників бойових дій
діти, батьки яких загинули під час війни,
діти з вимушено переселених родин.

Якщо у вашій родині є діти, які ідуть в перший клас і ви відноситеся до перелічених категорій, то ОБОВ’ЯЗКОВО реєструйтеся за посиланням:

Будь ласка, просимо уважно ознайомитися з переліком необхідних документів для кожного категорії (документи перелічені в анкеті-заявці ).
Реєстрація триватиме з 18 липня по 7 серпня 2022 року.
Про дату та час вручення портфеликів буде повідомлено додатково.

Карітас Івано-Франківськ надає гранти для оренди житла.
Тривалість оренди житла, на яку видається грант – 3 місяці, оплата здійснюється у безготівковій формі.
Ці гранти можуть отримати сім’ї ВПО, які:

  1. переселились із зони бойових дій, починаючи з 24.02.22.
  2. проживають у місцях колективного поселення (школах, садочках, гуртожитках та ін.).
  3. відносяться до наступних категорій:
  • особи з інвалідністю першої та другої групи;
  • самотні особи похилого віку 60+;
  • багатодітні родини (з трьома і більше неповнолітніми дітьми);
  • одинокі батьки/опікуни (з неповнолітніми дітьми);
  • вагітні жінки;
  • матері з дітьми до 2-х років;
  • важкохворі особи з обмеженим прогнозом життя (довідка з лікарні)

Документи, які необхідні для отримання гранту:

  • ідентифікаційний податковий номер особи, отримувача гранту та дорослих членів родини;
  • паспортні дані особи та дорослих членів родини;
  • свідоцтва про народження дітей;
  • документи, як підтверджують приналежність до певної соціально уразливої категорії;
  • документ, який підтверджує місце колективного проживання (школа, садок, гуртожиток та ін.)
  • довідка про наявність банківських рахунків від ВПО та власника житла.

Для отримання консультацій звертайтеся за контактним телефоном:

+38063 292 71 84 +38099 212 16 04

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено