Сесія міської ради

Сесія міської ради

sesija_12.06_2У середу, 12 серпня, відбулася 60-та сесія депутатів Бурштинської міської ради шостого скликання. За відсутністю голови засідання вела секретар ради Катерина Соронович.

Опісля затвердження порядку денного депутати, а їх зібралося на це засідання 21, розпочали власне розгляд питань. Розпочали, як завжди на чергових сесіях, з фінансових питань.  Зокрема першим питанням порядку денного було рішення про внесення змін до міського бюджету на 2015 рік. Як зазначила начальник фінансового відділу Ольга Петровська, за 7 місяців поточного року сталося перевиконання дохідної частини бюджету на суму 490800.00 гривень. При розгляді цього питання бюджетна комісія рекомендувала депутатам направити ці кошти на видатки з оплати робіт у загальноосвітніх школах  міста та школі-саду Бурштина. Обговорюючи це питання депутат Богдан Рибчук зазначив, що по школах міста є багато розпочатих робіт і варто було б цій каденції замислитися над їх завершенням . Мова зайшла і про третє – останнє не поміняне вікно у спортзалі ЗОШ №3 (вартість встановлення якого складає 26.500 гривень). Кошти на встановлення цього вікна викроїли з передбачених коштів на оплату за встановлення паркана біля другої школи.

Також цим рішенням депутати направили  кошти на інші потреби, проте Ольга Іванівна у коментарі зазначила, що цими рішеннями депутати тільки роблять призначення, а чи надійдуть живі кошти – ніхто не знає. Це дасть можливість, за відсутності живих коштів, зареєструвати борги міськради за ці роботи і згодом їх все ж проплатити.

При розгляді другого питання «про направлення залишків коштів по спеціальному фонду»  Ольга Іванівна пояснила, що за ці залишки (62 тисячі гривень) планують купити ще оргтехніку для відділів міської ради, а також 196 тисяч (частина коштів, оплачених за втрати сільськогосподарського виробництва) виділили на виготовлення проектів по двох сміттєвих майданчиках.

Третім фінансовим питанням депутати прийняли рішення про виділення коштів сім’ї  загиблого у Польщі в автокатастрофі.

Під час обговорення фінансових питань Любов Іванків запропонувала виділити для вчителів-ветеранів кошти для матеріальної допомоги. Натомість голова бюджетної комісії міської ради Микола Коцур пообіцяв виділити ці кошти на наступній сесії при уточненні бюджету.

Червоною ниткою усього засідання стало розуміння проблеми КП «Житловик» котре сьогодні знаходиться на межі банкрутства і котрому не вистачає коштів навіть на поточні платежі. Тож під час обговорення практично усіх фінансових питань міста цю тему раз-по-раз піднімали депутати-працівники підприємства.
Далі депутати розглянули питання про внесення змін до програми соціально-економічного та культурного розвитку у якому знімали кошти звідти де були залишки і перенаправляли туди, де ще роботи не проведені. Мова переважно йшла про виконання робіт згідно депутатських звернень, зроблених на минулих сесіях міськради. Частину коштів будуть фінансувати з понадпланових надходжень а рішення, прийняті на 60-ій сесії Бурштинської міської ради, будуть опубліковані у наступному номері. Доповідала по цьому питання начальник економічного відділу Назар Марія.

Номером чотири було рішення, про «підтримку  малого і середнього бізнесу». Як зазначила Марія Степанівна, про необхідність такого рішення нагадали з області нагадуючи, що місто обласного значення таку програму має мати обов’язково.  Для підтримки бізнесу міські депутати виділили 322.5 гривень. З них  з місцевого бюджету 42.5 тисяч, решту – з інших надходжень (було зазначено, що з цими коштами допоможе ДТЕК). Цікаво, що до кінця 2016 року завдяки втіленню  цієї програми у місті очікується збільшення кількості малих підприємств-юридичних осіб на 10 тисяч населення до 9 одиниць.

Значне надходження у минулому році коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат  сільськогосподарського та лісогосподарства (зокрема від реалізації проекту «індустріальний парк») спричинило необхідність прийняття  порядку використання цих коштів у питанні № 6 на звітній сесії.

Окрім вищезгаданого депутати займалися  внесенням  в перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають наданню в оренду, продовжували договори оренди приміщень комунальної власності та визначалися  з переліком об’єктів, що підлягають відчуженню через аукціон. При розгляді питання про відчуження мова зайшла про туалет, який знаходиться на території ринку, але перебуває у власності міста. Як зазначив голова комісії з питань будівництва, архітектури та ЖКГ Ігоря Карвацького, туалет знаходиться у напіврозваленому стані і недоцільно його далі тримати на балансі. Та й для його ремонту зараз ні у КП «Житловик» ні у міськради коштів немає. Під час детальнішого обговорення знову зайшла мова за повну відсутність працюючих туалетів у місті а також те, що під час відчуження вимога про збереження функціонального призначення в договір не прописується.  Депутат Ігор Прокопів висловив застереження і навів приклад  туалетів у центрі міста, які так і не запрацювали. Окрім іншого депутати обговорили і те питання, що зараз йдуть переговори про передачу незавершеної будівлі в парку для функціонування міської ради і, спричинене цим фактором, можливе перенесення ринку на інше місце. Що тоді будуть робити з туалетом – наразі не відомо, зазначили народні обранці. До слова, земля під туалетом на базарі зараз перебуває у постійному користуванні у власників ринку (ДУМ), тож навіть якщо він і залишиться у міській власності, то працювати буде тільки тоді, коли буде відкрита територія ринку. Тобто у понеділок та п’ятницю. Після тривалого обговорення депутати відклали питання на довивчення.

Наступним своїм рішенням депутати призначили головного лікаря Комунальної організації «Бурштинська центральна міська лікарня». Справа у тому, що до цього часу лікар  працював на бестроковому трудовому договорі. Тепер контракт розрахований на 5 років, як зазначено у новому статуті лікарні.
Далі депутатам на розгляд було подано звіт про роботу комісії з питань гуманітарної політики, про роботу відділу соціального захисту населення, про роботу служби у справах дітей. Усі ці рішення з усними побажаннями до керівників відповідних служб були прийняті і ми їх опублікуємо у газеті. Так би мовити, в порядку черги (у цьому номері друкуємо звіт про роботу служби у справах дітей).

Знову підняли на сесії питання про зупинку потяга №143/144 у Бурштині. Депутати прийняли рішення звернутися від сесії  та від об’єднаної громади до Міністерства інфраструктури України та дирекцій Укрзалізниці та Львівської залізниці.

Чи дослухаються реципієнти до чергового звернення чи знову підуть відписки – будемо бачити вже скоро, але є надія, що відповідні органи з  повагою віднесуться до звернення майже 30-ти тисячної громади.

Таким чином ми описали 11 питань, розглянутих на звітній сесії. У наступному номері розповімо про інших вісім питань і надрукуємо оригінали найбільш важливих рішень.

Джерело

Опубліковано: 17.08.2015

 

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено