Українська лохина ТМ BigBlue з’явилася на полицях однієї з найбільш вимогливих і великих мереж супермаркетів в світі – Lidl. Про це повідомляє AgroPortal з посиланням на сторінку засновника стартапу FreshBot Максима Кулика в Facebook .
Експерт підкреслив, для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.
Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотримання холодного ланцюжка поставок, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини.
Продукція BigBlue представлена в Великій Британії, Німеччині, Нідерландах, Ірландії, Естонії, Фінляндії, Україні.
Переглядів:
494