Загалом громадянам надіслано 70,4 тис. податкових повідомлень рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на суму 27,7 млн грн.
Податкове повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
Податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Податківці наголошують, що у разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними платника податків, такому платнику необхідно звернутись до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) з оригіналами відповідних документів, зокрема документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт для проведення звірки даних щодо:
– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
– розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
– права на користування пільгою із сплати податку;
– розміру ставки податку;
– нарахованої суми податку.
Контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Відділ прес-служби Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Опубліковано 01.08.2017 року