Відтепер зареєструвати бізнес в Україні можна онлайн

Відтепер зареєструвати бізнес в Україні можна онлайн

news-image
На початку березня цього року Міністерство юстиції України та Державне агентство з питань електронного урядування презентували нові електронні послуги у сфері державної реєстрації. Для фізичних осіб-підприємців – державна реєстрація фізичної особи-підприємця, внесення змін до відомостей, включення відомостей до реєстру та припинення підприємницької діяльності. Для юридичних осіб – державна реєстрація створення юридичної особи та включення відомостей до реєстру.
Електронні послуги доступні через онлайн будинок юстиції https://online.minjust.gov.ua/, а також на єдиному державному порталі адміністративних послуг https://poslugy.gov.ua/. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізують корупційні ризики.

«І на сайті онлайн будинку юстиції, і на державному порталі з сьогоднішнього дня у повноцінному режимі діє можливість зареєструвати в он-лайн форматі себе як ФОП. Так само ми надаємо доступ до такої послуги як реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємства. Це надзвичайно популярна послуга, якою користуються близько 500 тисяч разів на рік. Третя послуга для ФОП – припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Для того, щоб не стояти в чергах із документами і не просити бюрократів закрити вашу компанію, зараз ми надаємо таку можливість на урядовому онлайн-порталі, – інформує міністр юстиції Павло Петренко. – Це сотні тисяч підприємців, які раніше стояли у чергах, а зараз зможуть зробити необхідні дії не виходячи з офісу через свій гаджет».

Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.

Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», яка виконується Фондом Східна Європа.

«В Європейському Союзі затверджено перелік із 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері реєстрації бізнесу, – говорить Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа. – Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».

Відділ прес-служби Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Опубліковано 10.03.2017 року

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено