Оприлюднення проєкту рішення виконавчого комітету Бурштинської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення»

Оприлюднення проєкту рішення виконавчого комітету Бурштинської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення»

Виконавчий комітет Бурштинської міської ради відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 р. № 130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», з метою одержання зауважень і пропозицій фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляє про оприлюднення проєкту рішення виконавчого комітету Бурштинської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення».

Проєкт рішення розміщено на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради в мережі Інтернет – переглянути.

Структура тарифу на послуги з централізованого водопостачання – переглянути .

Структура тарифу на послуги з централізованого водовідведення – переглянути.


Обгрунтовання необхідності встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 

Одним із видів діяльності КП «Житловик» є надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

Забезпечення населення міста Бурштин питною водою є однією з пріоритетних проблем, розв’язання якої необхідне для збереження здоров’я та поліпшення умов проживання.

Протяжність водопровідної мережі становить 39,2 км, з якої 2,8 км знаходиться в ветхому та аварійному стані.

Загальна протяжність каналізаційної мережі – 36,9 км, з яких 4,5 км ветхих і аварійних.

Діючі на сьогоднішній день тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не відшкодовують витрат виробництва, що обумовлює збитковість підприємства. Тариф на послуги з водопостачання відшкодовується лише на 63,3 %, на послуги з водовідведення – на 68,1 %. Ріст витрат виробництва – мінімальної заробітної плати, особливо ріст цін на енергоносії та паливо-мастильні матеріали, прямо пропорційно збільшують вартість цих послуг. Враховуючи те, що вартість електроенергії є однією із основних складових собівартості водопостачання та водовідведення, енергозбереження є основною проблемою модернізації систем водопостачання та водовідведення. У зв’язку з відсутністю обігових коштів, підприємство не має змоги здійснювати ремонти та оновлення основних виробничих фондів та запроваджувати заходи з енергозбереження.

Розмір тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення повинен відповідати економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво.

Тарифи, які встановлені рішенням виконавчого комітету від 23.08.2019 № 167 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» не відшкодовують собівартості видобутку води та очистки стоків, тому неможливо вирішити всі виробничі проблеми підприємства по забезпеченню споживачів міста Бурштина питною водою.

Для врахування інтересів як споживачів так і підприємства – забезпечення надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в повному обсязі і відповідної якості та поліпшення фінансового стану підприємства – пропонується прийняти проєкт рішення виконавчого комітету Бурштинської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення».

Проєкт тарифів пропонується наступний:

грн. з ПДВ

Населення та релігійні установи Бюджетні споживачі Інші споживачі
діючі тарифи проєкт діючі тарифи проєкт діючі тарифи проєкт
Централізоване водопостачання 12,26 19,22 14,42 19,22 14,42 19,22
Централізоване водовідведення 16,48 18,01 17,66 18,01 17,66 18,01

Прийняття проєкту рішення «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» дасть можливість підприємству відшкодувати витрати, пов’язані з виробництвом і наданням вказаних послуг, а також запровадити низку першочергових інвестиційних проєктів, спрямованих на зменшення витрат енергетичних та матеріальних ресурсів.

При встановленні тарифів на рівні, які розраховані в проєкті, отримаємо наступну картину доходів від вказаних послуг за рік:

тис. грн. з ПДВ

Категорії споживачів: Централізоване водопостачання Централізоване водовідведення
населення та релігійні установи 231,8 х 19,22 = 4455,20 293,5 х 18,01 = 5285,94
бюджетні споживачі 26,0 х 19,22 = 499,72 35,8 х 18,01 = 644,76
інші споживачі 485,0 х 19,22 = 9321,7 489,5 х 18,01 = 8815,90
Всього сума планових доходів: 14276,62 14746,60

При вказаних тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення сума розрахункового прибутку, передбаченого на здійснення капітальних вкладень становитиме:

– з водопостачання – 2131,9 тис. грн.;

– з водовідведення – 353,3 тис. грн.

Загальна сума планового розрахункового прибутку становить 2485,2 тис. грн.

При ставці податку на прибуток в розмірі 18 % сума чистого річного прибутку становитиме: з водопостачання 1748132 грн., з водовідведення 289712 грн.

Крім виробничих інвестицій з прибутку, джерелом виконання інвестиційної програми є сума амортизаційних відрахувань, яка становить: у водопостачанні – 57256 грн., у водовідведенні – 19594 грн.

Ці кошти планується спрямувати на вирішення проблем, що існують у системі централізованого водопостачання та водовідведення:

– скорочення понаднормових втрат води;

– забезпечення своєчасного та в повному обсязі надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

– зменшення енергетичних та матеріальних ресурсів.

Прогноз соціально-економічних та інших наслідків від прийняття рішення «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення»

 

Сфера впливу Користь Втрати
КП «Житловик»

Запобігання збитковості підприємства.

Покращення якості послуг.

Можливість вчасного проведення ремонтних робіт.

Економія енергоресурсів.

Зменшення втрат води.

Збільшення витрат на надання послуг.

Споживачі послуг:

 

Населення та релігійні установи, бюджетні організації та інші споживачі

Стабільне та безперебійне отримання послуг.

Відповідна якість послуг.

Збільшення витрат на оплату послуг.

Органи місцевого самоврядування

(Бурштинська міська рада)

Зростання відрахувань до державного та місцевого бюджету внаслідок прибуткової роботи підприємства.

Кошти для відшкодування різниці в тарифах спрямовуватимуться на інші цілі.

Пропозиції та зауваження до проєкту рішення приймаються в письмовому вигляді протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня оприлюднення проєкту рішення на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради за адресою: КП «Житловик», вул. В. Стуса, 2, м. Бурштин, Івано-Франківська область, 77111 або Бурштинська міська рада, вул. С. Стрільців, 4, м. Бурштин, Івано-Франківська область, 77111.

Також пропозиції та зауваження до проєкту рішення приймаються в електронному вигляді  по e-mail:  br-mrada@ukr.net та kpgytlovyk@ukr.net протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня оприлюднення проєкту рішення на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради.

Додаткова інформація за телефоном: (03438) 44-681, (03438) 44-374.

Сектор житлово-комунального господарства і обліку комунального майна Бурштинської міської ради

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено