Видача свідоцтва про смерть

Видача свідоцтва про смерть

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (відділи державної реєстрації актів цивільного стану), надають безоплатну адміністративну послугу з видачі свідоцтва про смерть.

Категорія одержувачів адміністративної послуги

Одержувачем адміністративної послуги є особи, визначені статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Перелік документів, необхідних для одержання адміністративної послуги

Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940, одержувачем адміністративної послуги подаються:

  • документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою;
  • рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою;
  • паспорт (паспортний документ), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт (паспортний документ) одержувача адміністративної послуги у разі їх наявності.

 

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2024. Всі права захищено