Загальний відділ
Посада | П.І.П. |
Головний спеціаліст | Сьома Лариса Богданівна |
Провідний спеціаліст | Марчук Наталія Ярославівна |
Секретар керівника | Дуда Ганна Василівна |
приймальня
Кабінет №24
20.01.2021 №15 “Про затвердження посадової інструкції діловода загального відділу виконавчого комітету” – переглянути
26.12.2018 №266 “Про затвердження номенклатури справ виконкому Бурштинської міської ради на 2019 рік” – переглянути
24.02.2020 №83 “Про затвердження списку осіб, відповідальних за ведення діловодства у відділах, службах, секторах, бюро, комунальних підприємствах, установах, організаціях” – переглянути
10.02.2020 №53 “Про внесення змін в п. 8 розпорядженняміського голови від 06.05.2015 р. № 93«Про внесення змін в розпорядження міського голови № 213 від 18.07.2011 р. «Про виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»” – переглянути
1. Документування діяльності виконавчого комітету.
2.Організація діловодства, забезпечення єдиного порядку роботи з документами у виконавчих органах міської ради відповідно до чинних правил.
3. Здійснення контролю за виконанням Законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та міського голови, рішень обласної, міської рад та виконавчого комітету, а також аналіз причин виникнення порушень у виконанні вимог зазначених документів і внесення пропозицій щодо їх усунення.
4. Забезпечення технічного контролю за строками проходження і виконання документів у виконавчому комітеті.
5. Інформування міського голови, його заступників, керуючу справами про стан виконання контрольних документів структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради.
6. Підготовка проектів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету з питань, що належать до компетенції відділу.
7. Загальний відділ може виконувати також інші завдання, покладені на нього міським головою
8. Забезпечення в установленому порядку організації доступу до публічної інформації, здійснення контролю за наданням відповідей на запити.
9. Прийом та реєстрація дзвінків, що надходять через «гарячу» телефонну лінію.
3.1. Ведення діловодства і контроль за правильністю користування документами міської ради, виконавчого комітету, інших виконавчих органів відповідно до регламенту та інструкції з діловодства у виконавчому органі міської ради.
3.2. Здійснює прийом, реєстрацію, облік, передачу за призначенням, зберігання, пошук, розсилку документів, що надходять до міської ради та виконавчого комітету, видачу інформації стосовно строків їх проходження.
3.3. Вимагає належного оформлення супровідних листів до документів, які приймаються.
3.4. Здійснює розсилання документів виконавчого комітету міської ради згідно опису до цих документів.
3.5. Доводить у визначені строки до структурних підрозділів міської ради, підприємств установ та організацій рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови згідно зі списком розсилання.
3.6. Перевіряє стан виконання контрольних документів у виконавчих органах міської ради.
3.7. Готує і систематично надає структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради попереджувальні інформаційні матеріали щодо термінів виконання вимог зазначених документів.
3.8. Здійснює аналіз і узагальнення пропозицій, заяв, звернень громадян, підприємств, установ та організацій, складає статистичні звіти, доповідні записки з цих питань.
3.9. Забезпечення контролю за виконанням розпорядчих документів вищих державних органів, а також інших службових документів, що підлягають контролю, систематичне інформування керівництва міської ради про хід їх виконання.
3.10.Готує аналітичні та інформаційні матеріали для міського голови, його заступників та керуючої справами про хід виконання контрольних документів.
3.11.Вносить на розгляд пропозиції про зняття з контролю чи продовження термінів виконання зазначених документів, готує пропозиції з притягнення в установленому порядку до відповідальності посадових осіб за їх невиконання або неналежне виконання які недбало виконані.
3.12.Здійснює контроль за ходом виконання рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших документів, готує інформацію про стан їх виконання, надає методичну допомогу в структурних підрозділах виконавчого комітету міської ради.
3.13. Забезпечує в установленому порядку організацію доступу до публічної інформації, розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування, здійснення контролю за наданням відповідей на запити інформацію, що надходять до виконавчого органу міської ради, надання консультацій під час оформлення запитів.
3.14.Розробляє інструкції з питань діловодства та номенклатури справ загального відділу, забезпечує контроль за правильністю їх формування та виконання.
3.15. Забезпечує належну організацію особистого прийому громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючою справами виконкому.
3.16. Представляє виконавчий орган міської ради в інших органах та структурах з питань, що належать до його компетенції.
3.17. Отримує у встановленому порядку від інших структурних підрозділів ради та виконкому підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали стосовно їх зберігання, упорядкування та ведення діловодства.
3.18. Ініціює проведення у встановленому порядку нарад з питань, що належить до його компетенції.
3.19. Надає методичну допомогу з питань, що належать до компетенції відділу.
3.20. Ведення погосподарського обліку /книг/ по с. Вигівка.
3.21. Готує і веде реєстрацію та видачу довідок жителям міста Бурштина і с. Вигівка.
– дні прийому: понеділок, середа, п’ятниця – з 8:00 год до 12:00 год
– зразки заяв і списки необхідних документів – переглянути
– дні видачі: вівторок, червер – з 8:00 год до 17:15 год.
– дні прийому:
понеділок – четвер з 8:00 год. до 17:15 год.
п’ятниця з 8:00 год. до 15:00 год.
– процедура оформлення запиту на публічну інформацію – ознайомитись
Телефон гарячої лінії – 03438 44-936