Експертна комісія (далі ЕК) є постійно діючим дорадчим органом виконавчого комітету Бурштинської міської ради.
Основною метою утворення ЕК є проведення попередньої експертизи цінності документів та подання її результатів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Івано-Франківської області.
ЕК діє на підставі:
- розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради” – переглянути;
- розпорядження міського голови від 25.11.2019 №736 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради»» – переглянути;
- розпорядження міського голови від 11.02.2020 № 56 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконкому Бурштинської міської ради» – переглянути;
- розпорядження міського голови від 14.01.2021 №6 Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради» – переглянути
- розпорядження міського голови від 29.09.2022 №459 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 22.09.2022 № 736 “Про створнення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради”» – переглянути;
- розпорядження міського голови від 04.04.2023 №107 «Про внесення змін у склад постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради»» – переглянути;
Склад постійно діючої експертної комісії виконавчого органу Бурштинської міської ради:
Голова комісії:
Н. Кицела – керуюча справами виконавчого комітету
Заступник голови комісії:
С. Видай – начальник відділу ЦНАП
Секретар комісії:
Л. Янків – начальник архівного відділу
Члени комісії:
М. Яцик – начальник загального відділу
Л. Пундор – головний бухгалтер фінансового відділу
Я. Штогрин – начальник відділу економіки та промисловості
М. Михайлишин – головний спеціаліст юридичного відділу
Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
Розгляд питань та прийняття в установленому Держкомархівом порядку:
- описів документів на різних видах носіїв інформації, віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
- номенклатури справ поточного діловодства виконавчого органу міської ради;
- актів про вилучення документів виконавчого органу міської ради, не віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
- Організація щорічного відбору документів для подальшого зберігання та знищення контролю за організацією документів у діловодстві.
- Участь у підготовці та розгляді номенклатури справ виконавчого органу міської ради, експертизи цінності документів.
- Розгляд пропозицій структурних підрозділів про зміну термінів зберігання окремих документів, не передбачених діючими переліками та подання рішень з цих питань на затвердження ЕПК держархіву області.
- Проведення інструктажу і консультацій працівників з питань організації документів у діловодстві, експертизи цінності документів на різних видах інформації та їх підготовки до передачі на подальше зберігання.
Положення експертну комісію – переглянути.