Експертна комісія

Експертна комісія

Експертна комісія (далі ЕК) є постійно діючим дорадчим органом виконавчого комітету Бурштинської  міської ради.

Основною метою утворення ЕК є проведення попередньої експертизи цінності документів та подання її результатів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Івано-Франківської  області.

ЕК діє на підставі:

  • розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради” – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 25.11.2019 №736 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради»»  – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 11.02.2020 № 56 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконкому Бурштинської міської ради» – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 14.01.2021  №6  Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради» – переглянути
  • розпорядження міського голови від 29.09.2022 №459 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 22.09.2022 № 736 “Про створнення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради”»  – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 04.04.2023 №107 «Про внесення змін у склад постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради»»  – переглянути;

Склад постійно діючої експертної комісії виконавчого органу Бурштинської міської ради:

Голова комісії:
Н. Кицела – керуюча справами виконавчого комітету
Заступник голови комісії:
С. Видай – начальник відділу ЦНАП
Секретар комісії:
Л. Янків – начальник архівного відділу
Члени комісії:
М. Яцик – начальник загального відділу
Л. Пундор – головний бухгалтер фінансового відділу
Я. Штогрин – начальник відділу економіки та промисловості
М. Михайлишин – головний спеціаліст юридичного відділу

Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

 Розгляд питань та прийняття в установленому Держкомархівом порядку:

  • описів документів на різних видах носіїв інформації, віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
  • номенклатури справ поточного діловодства виконавчого органу міської ради;
  • актів про вилучення документів виконавчого органу міської ради, не віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
  1. Організація щорічного відбору документів для подальшого зберігання та знищення контролю за організацією документів у діловодстві.
  2. Участь у підготовці та розгляді номенклатури справ виконавчого органу міської ради, експертизи цінності документів.
  3. Розгляд пропозицій структурних підрозділів про зміну термінів зберігання окремих документів, не передбачених діючими переліками та подання рішень з цих питань на затвердження ЕПК держархіву області.
  4. Проведення інструктажу і консультацій працівників з питань організації документів у діловодстві, експертизи цінності документів на різних видах інформації та їх підготовки до передачі на подальше зберігання.

Положення експертну комісію – переглянути.

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2023. Всі права захищено